Employer branding

Jól képzett, megbízható és értékes munkaerőt nem könnyű találni, megtartásukhoz pedig létfontosságú a munkáltatói márka folyamatos építése. Az employer branding segít bevonzani potenciális új munkavállalókat, és növeli a már meglévő munkavállalók elkötelezettségét és elégedettségét, így segít a HR-folyamatok optimalizálásában és a vállalat márkaértékének növelésében.

Az employer branding fogalma egy olyan hosszú távú stratégiát takar, ami a vállalat egyedi értékeinek kommunikációjával és a dolgozói jóllét és visszajelzések figyelembevételével segít minél pozitívabb képet kialakítani egy cégről.

A munkáltatói értékígéret (EVP - employer value proposition) tartalmazza mindazokat a tulajdonságokat, amik pozitív képet festhetnek a cégről, mint munkáltatói márkáról, ezek megfelelő kommunikációja által pedig erősebb kötődés alakítható ki a munkavállalókban, valamint meghozhatják a kedvet a csatlakozáshoz a potenciális jelöltekben.

A munkáltatói márkaépítés sikerességének érdekében elengedhetetlen a potenciális célközönségeknek megfelelően többféle üzenettel, többféle csatornán kommunikálni, az értékígéret hitelessége azonban semmiképp sem csorbulhat.

Az évek során reklámügynökségünk számos hazai és nemzetközi ügyféllel dolgozott együtt, akiknek sikeresen építettük fel munkáltatói márkáját, jelentősen lerövidítve a toborzás idejét, csökkentve annak költségét és hitelesen építve a munkáltatói imázst.