Stratégiatervezés

A sikeres kampányok alfája és ómegája a megfelelően pozicionált, jól meghatározott insightok és víziók alapján felépített marketingstratégia.

Amikor marketingstratégiát említünk, akkor egy olyan hosszú távú tervről beszélünk, amelyben rögzítjük egy vállalkozás kitűzött marketingcéljait. Ehhez szükség van az adott piac minél szélesebb körű ismeretére, a célcsoport definiálására, a versenytársak elemzésére, valamint a kulcsfontosságú stratégiai elemek felvázolására.

Ahhoz, hogy egy marketingstratégia jól működjön, elengedhetetlen az adott piac pontos feltérképezése, vagyis a piackutatás. Az adatok gyűjtéséhez számtalan eszköz a rendelkezésünkre áll, mint például kérdőívezés, fókuszcsoportos interjúzás vagy a versenytársak elemzése.

A célcsoport definiálása során eldöntjük, hogy a meghatározott célok alapján kiket akarunk elérni és megszólítani, ezután következhet a hogyan, vagyis a kommunikációs csatornák és eszközök meghatározása. Ennek a két lépésnek szoros összhangban kell állnia, hiszen hiába tudjuk, hogy kinek akarunk kommunikálni, ha nem értjük jól, hogy a célcsoportunk hol, mikor és hogyan érhető el a leghatékonyabban.

Legyen szó a márkaüzenet kreatív megfogalmazásáról, egy komplett márkastratégia kialakításáról, vagy éppen egy adott kampány kommunikációs platformjának előkészítéséről, reklámügynökségünk mindenben segít, hogy sikerre vigye ügyfelei stratégiáját.